حمل و ترخیص دستگاه ماینر
گروه بازرگانی شرقی




  • حمل و نقل و ترخیص انواع کالاهای کلی و جزئی از چین و دبی دریایی و هوایی




  • حمل و ترخیص خرده بار نمونه بار و باز جزیی از چین و دبی و امریکا
حمل و ترخیص دستگاه ماینر

بازرگانی شرقی با تخصص در حمل و ترخیص دستگاه های ماینر میتواند کلیه دستگاه های ماینر را از چین به دبی وارد کند.دستگا های ماینر و انت مایر در هر میزان وزن و تعداد توسط ما به راحتی قابل حمل و ترخیص میباشد.همانطور که گفته شد گروه بازرگانی شرقی هیچ گونه محدودیت حداقلی در حمل و ترخیص دستگاه های ماینر ندارد.از یک کیلو گرم به بالا میتوانید انواع دستگاه های ماینر و لوازم جانبی دستگاه های ماینر مثل کابل و فن و ... را در چین به ما بسپارید و در اسرع وقت انها را در دبی درب محل تحویل بگیرید.جهت اطلاعات بیشتر در خصوص حمل و نقل و ترخیص ماینر با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما برای راهنمایی شما در هر ساعت از شبانه روز در خدمت مشتریان عزیز میباشند.گروه بازرگانی شرقی با سابقه ای درخشان در خصوص حمل و ترخیص دستگاه های ماینینگ و انت ماینر میتواند مرجع مناسب و مطمئنی برای حمل و ترخیص دستگاهای ماینر شما از چین به صورت حمل  هوایی ماینر از چین به دبی باشد.

جهت خرید دستگاه های ماینر از فروشنده های چینی میبایستی بعد از صحبت و مذاکره با فروشنده خود اطلاعات دفتر شنزن گروه بازرگانی شرقی را به فروشنده خود داده تا انها بتوانند کالای شما را به دست ما برسانند.سپس کالای خود را در دبی دریافت نموده.خرید دستگاه های ماینر از چین به سادگی انجام میشود.

حمل و نقل و ترخیص ماینر به ایران

حمل و ترخیص دستگاه های ماینر به هر میزان و هر مدل

حمل و ترخیص هوایی ماینر از شنزن به مقصد دبی و تحویل درب محل در حدود 25 روز زمان میبرد.یک هفته زمان برای رسیدن کالاها به صورت هوایی و در حدود دو هفته زمان برای خروج و تحویل به مشتری.که جمعا 25 روز به طول می انجامد.ترخیص و تحویل دستگاه های ماینر به راحتی توسط گروه بازرگانی شرقی انجام میشود.




برچسب ها: حمل و ترخیص ماینر, حمل ماینر, انت ماینر, حمل هوایی ماینر از چین, ترخیص ماینر, خرید ماینر از چین,
آخرین پروژه ها:
تقدیر نامه ها و لوح های شرکت